Упродовж навчального року вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність поточного оцінювання у 1-2-х класах. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів у 2-му класі (з ІІ семестру), у 3-10-их класах –за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів, у 1-их та 2-х класах (І семестр) – вербальне. Навчальні досягнення учнів при вивченні курсів за вибором і факультативів не оцінювались.
У 2018/2019навчальному році освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.
Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи з метою запровадження профільного навчання та додаткових годин на вивчення окремих предметів.
За підсумками 2019/2020 навчального року із 59 учнів 3-11-х класів результативність склала,
№ | Показники діяльності школи | Всього | 1-4 кл. | 5-9 кл. | 10-11кл. |
1 | Дітей на 05.09.19. за алфавітною книгою | 70 | 25 | 35 | 10 |
2 | Прибуло | ||||
3 | Вибуло | 1 | |||
4 | Учнів на кінець року | 69 | 24 | 35 | 10 |
5 | Мають рівні навчальних досягнень (кількість) | 59 | 14 | 35 | 10 |
початковий | - | - | - | - | |
середній | 30 | 4 | 21 | 5 | |
достатній | 23 | 6 | 13 | 4 | |
високий | 6 | 4 | 1 | 1 | |
6 | Якість знань учнів | 49 | 71 | 40 | 50 |
Учні 1 та 2 класи оцінені вербально, отримали Сертифікати досягнень.
Класи | Кількість учнів | Навчаються на | |||||||
10-12 б. | 7-9 б. | 6-4 б. | 1-3 б. | ||||||
кількість учнів | Відсо- ток | кількість учнів | Відсо-ток | кількість учнів | Відсо- ток | кількість учнів | Відсо ток | ||
3-4 | 14 | 4 | 29 | 6 | 43 | 4 | 29 | ||
5-9 | 35 | 1 | 2,9 | 13 | 37 | 21 | 60 | ||
10-11 | 10 | 1 | 10 | 4 | 40 | 5 | 50 |
Решту учнів атестовані з усіх предметів за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних предметів
Таким чином, якість навчальних досягнень учнів зросла в порівнянні з минулим навчальним роком. Але слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на підвищення ефективності роботи педагогів в напрямку підвищення якості освіти.
Інклюзивне навчання у НВК відсутнє.
Відмінено державної підсумкової атестації у 4, 9,11 класах. Заяви батьків учнів 11 класу для проходження ЗНО для вступу у вищі навчальні заклади здають всі 5 учнів.