Результати навчальних досягнень учнів

Упродовж навчального року вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність поточного оцінювання у 1-2-х класах. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів у 2-му класі (з ІІ семестру), у 3-10-их класах –за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів, у 1-их та 2-х класах (І семестр) – вербальне. Навчальні досягнення учнів при вивченні курсів за вибором і факультативів не оцінювались.

У 2018/2019навчальному році освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи з метою запровадження профільного навчання та додаткових годин на вивчення окремих предметів.

За підсумками 2019/2020 навчального року із 59 учнів 3-11-х класів результативність склала,

Показники діяльності школи Всього 1-4 кл. 5-9 кл. 10-11кл.
1 Дітей на 05.09.19. за алфавітною книгою 70 25 35 10
2 Прибуло
3 Вибуло 1
4 Учнів на кінець року 69 24 35 10
5 Мають рівні навчальних досягнень (кількість) 59 14 35 10
початковий - - - -
середній 30 4 21 5
достатній 23 6 13 4
високий 6 4 1 1
6 Якість знань учнів 49 71 40 50

Учні 1 та 2 класи оцінені вербально, отримали Сертифікати досягнень.

Класи Кількість учнів Навчаються на
10-12 б. 7-9 б. 6-4 б. 1-3 б.
кількість учнів Відсо- ток кількість учнів Відсо-ток кількість учнів Відсо- ток кількість учнів Відсо ток
3-4 14 4 29 6 43 4 29
5-9 35 1 2,9 13 37 21 60
10-11 10 1 10 4 40 5 50

Решту учнів атестовані з усіх предметів за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних предметів

  • 69 учнів переведено до наступних класів;
  • 6 учнів нагороджені Похвальними листами;4 учні 3-4 класи, 1 учень 5-9 класи , 1 учень 10 клас.

Таким чином, якість навчальних досягнень учнів зросла в порівнянні з минулим навчальним роком. Але слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на підвищення ефективності роботи педагогів в напрямку підвищення якості освіти.

Інклюзивне навчання у НВК відсутнє.

Відмінено державної підсумкової атестації у 4, 9,11 класах. Заяви батьків учнів 11 класу для проходження ЗНО для вступу у вищі навчальні заклади здають всі 5 учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 138

Коментарi